متن آهنگ خستم(محسن یگانه)
تاريخ : شنبه 29 تير 1392برچسب:, | 13:37 | نویسنده : Mikhak

هزار تا درد تو سینه ی منه/هزار تا درد تو سینه ی منه/زندگی رو شو برگردونده/از منی که گیج و سرگردونم/منی که آرزوم بوده که دنیارو/حتی یه لحظه به عقب برگردونم/اینقده خواستم و نتونستم/که خسته شدمو خواستنی هام کم شد/خودمو کشتم از دنیا بهشت بسازم/ولی نمیدونم چی شد که جهنم شد/هزارتا درد تو سینه ی منه/که واسه ی هرکدوم یه بار مردم/دردی مگه از این بزرگتر هست/که هرچی بود از خودی خوردم/اینقده از گذشته هام خستم/که میخوام آینده هامو ول کنم/اینقده غریبه دوروبرم هست/حتی میترسم دردودل کنم/هزارتا درد تو سینه ی منه/که واسه ی هرکدوم یه بار مردم/دردی مگه از این بزرگتر هست/که هرچی بود از خودی خوردم/اینقده از گذشته هام خستم/که میخوام آینده هامو ول کنم/اینقده غریبه دوروبرم هست/حتی میترسم دردودل کنم/هزار تا درد تو سینه ی منه/وقتی همه میخوان که زیر آوار حرفا/تهمت و دروغ خاکت کنن/حتی خودی ترین آدما میخوان/که از صفحه ی روزگار پاکت کنن/وقتی که زندگی همه ی راه ها رو بست/و راهی واست به جز مردن نذاشت/وقتی از پا در اومدی/میفهمی که حتی ارزش زندگی کردن نداشت/هزارتا درد تو سینه ی منه/که واسه ی هرکدوم یه بار مردم/دردی مگه از این بزرگتر هست/که هرچی بود از خودی خوردم/اینقده از گذشته هام خستم/که میخوام آینده هامو ول کنم/اینقده غریبه دوروبرم هست/حتی میترسم دردودل کنم/هزارتا درد تو سینه ی منه/که واسه ی هرکدوم یه بار مردم/دردی مگه از این بزرگتر هست/که هرچی بود از خودی خوردم/اینقده از گذشته هام خستم/که میخوام آینده هامو ول کنم/اینقده غریبه دوروبرم هست/حتی میترسم دردودل کنم/هزار تا درد تو سینه ی منه/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: